Thursday, February 15, 2007

Road tripping-Creek dipping

Alfred, Ellen og jeg har været på nogle super fede Road/Beachtrips.
Jeg håber billederne taler for sig selv og hvis det hele er skrevet lidt forvirret og måske skal læses fra bunden istedet for fra toppen, er det bare fordi at selvom her er vesterligt og civiliseret er det også bare lidt på hovedet alt sammen. So bare with me. Alright.


Efter at have motherbugget den lille creek, er det dejligt med en at sove op ad. Jeg er meget stolt af dem, de har det virkelig dejligt sammen på trods af div. full contact encounters.

Og når mand så vågner op igen og med et er tilbage hos sin mor. og ens hoved er lige så stort som hendes, så blir mand da glad

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

We do bare with you... :o) Hvor er det fedt, at følge jer på den anden side af jorden... keep on!

9:21 AM  
Blogger Rikke Dam Wooller said...

Jeg må tilslutte mig Sannes commentar: Jeg har total optur over at læse om jeres eventyr... og lidt sur mave, JEG VIL OSSE! Lige på nær toiletskuddene, ligner det jo det vildeste glansbillede herfra. Evigt medgørlige unger, smukke glade forældre, lutter idyl og oplevelser. Så det er nemt at overse, at der jo nok også er en hverdag og sure sokker i NZ. Håber dog oplevelserne overskygger selv en halvrådden inkvartering! You rock! Rikke

8:21 AM  

Post a Comment

<< Home