Thursday, February 08, 2007

Min blog debut

Tiden flyver og med fuldtidsarbejde, nogle meget tidskrævende offentlige transportmidler (i myldretiden går busserne 2 gange i timen) .... og et ækelt rækkehus fyldt med hundehår er der s.. ikke så meget at rutte med. I dag var min 4. dag på arbejde og måske er det ved at tage form. Jeg har indtil videre deltaget i 4 meeget lange møder... Det kan de godt lide og der er altid et stort udvalg af "bisquits" med og uden chokolade og "a cup of tea". Alle på kontoret er meget søde og min vejleder virker meget professionel og engageret. Jeg skal arbejde på et integrationsprojekt, som jeg stadig ikke rigtig forstår, hvad går ud på, men jeg trøster mig med, at det gør de andre, som jeg har talt med heller ikke :-). Det må være "the Kiwi way"... Inventing and developing as we go along. Det skal nok blive spændende at være en del af processen.

I tirsdags var vi til barbecue-picnic med Mads' mødregruppe og deres familier. De var allesammen rigtig søde... Lutter danske kvinder og Kiwi-mænd alle med børn i alderen 1 til 9 år, så der er i hvert fald nogle legekammerater. På lørdag skal vi til endnu en "Barbie" hos Lena og Kjeld. Lena står for den danske klub, hvor vi også skal til fastelavn på næste søndag. Så vi har da fået lidt gang i selskabskalenderen.

I morgen skal vi se det næste hus, som vi skal flytte ind i den 2/3... Jeg håber bare, at de hverken har hund, kat eller væg-til-væg-tæpper. Ja, ja jeg ved godt, at jeg er lidt sart, men jeg er da blevet lidt af en campist på trods af, at det er ligesom at sove på en stor udendørs sovesal med en hel masse mennesker, som man så også skal dele køkken og badeværelse med... Rimeligt grænseoverskridende og jeg var da også rigtig tæt på at vælge den 5-stjernede-spa-model, men kunne alligevel ikke nænne at svigte vores "Baby Blue" og min meget entustiastiske mand!!!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hmm, det ser da ud til at "inventing and developing as you go along" kan blive et motto - saadan i bredere forstand?
Fedt at foelge jeres eventyr!
KYS fra Arizona

10:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

Keep blogging... det er cool at følge jer:-)

KH
Jens-Bjørn

11:23 PM  

Post a Comment

<< Home